poniedziałek, 29 lipca 2013

I Nominacja ♥



Zostałam nominowana do konkursu The Versatile Blogger przez jestem karuzeela, w której stronę kieruję wielkie DZIEKUJĘ 
Pozwoliłam sobie skopiować zasady konkursu...
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę The Versatile blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 

AD.1. Zadanie wypełniłam.



AD.2. Jak widać wyżej :)



AD.3. No to słuchajta..



1 FAKT - Boję się wszystkiego, co ma więcej niż cztery odnóża lun nie ma ich wcale.
2 FAKT - Lubię śpiewać i mam ładny głos. Czasem wydaje mi się, że głos Billa i mój się łączą w jeden.
3 FAKT - Nigdy nie piłam wódki i nie paliłam papierosów.
4 FAKT - Nigdy nie byłam w związku.
5 FAKT - Lubię sok pomidorowy.
6 FAKT - Kocham twincest i już chyba nie umiem bez niego żyć.
7 FAKT - Gdy byłam mała, a Tokio Hotel rozpoczynali karierę, nie rozumiałam ich muzyki, ani tekstów i teraz bardzo żałuję, ze nie byłam fanką od początku.

AD.4. Nominowanie blogów.


AD.5. Powiadomione!






1 komentarz :