niedziela, 14 lipca 2013

Przepraszam

Bardzo, bardzo, ale to bardzo przepraszam za to, ze w piatek nie bylo odcinka.. Wylaczyli mi internet. A teraz jestem wyjechana. Znajdujae sie w pieknym miasteczku, ok. 100 km od Norymbergii. Dzisiaj czeka mnie jeszcza przejazd do hotelu w Austrii.. I wtedy wszystko bedzie zalezalo od tego, czy moj laptop zlapie wifi.. Ogromnie was przepraszam.. I mi tez przykro, bo chcialabym bardzo, zebyscie juz przeczytali 39 rozdzial. MB pewnie tez sie nie ukaze... Choc zapewniam, ze bardzo bym chciala. Ehh... Po prostu wybaczcie..

~ Sinnlos

2 komentarze :

  1. Niem Sin problemu ja poczekam jeszcze trochę, a potem wybuchne :) nie no żartuje czekam na 39 i na mb ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marudek wybuchnie? Haha, chciałabym to zobaczyć :D
    A Ty, kochana Sin, nie przepraszaj. Siła wyższa, rozumiemy :) Załatw swoje sprawy, my poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń