wtorek, 9 stycznia 2018

Info

Kochani,

podjęłam decyzję nie kontynuować IV Tomu od razu, gdyż nie był on planowany i uważam, że powinien być wyjątkowo przemyślany. Myślę, że się pojawi, gdy wszystko mi się w głowie ułoży. Natomiast już mogę powiedzieć, że pojawi się kolejne moje wymarzone opowiadanie (realizuje tu swoje pisarskie fantazje)  który będzie łączyć twincest, yaoi i hentai. Wszystko w jednym i kilka głównych postaci. A całość osadzona w świecie Potterowskim, konkretniej w Hogwardzie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Są wśród Was fani potterowskich fanficków?

Do następnego :)

Sinnlos

10 komentarzy :

  1. Hej co do opowiadania Scheine hell - so wie du ( SH-SWD IV części to trochę szkoda.. ale i przyznaje rację że nie powinno być zrobione byle jak..
    zostaje cierpliwie czekać ....
    powiedz jak tam inne sprawy .... powiodły się czy nadal przed Tobą (nie wiem czy mogę tutaj o tym pisać a poczta ehh i zaraz komp mi zdechnie
    pozdrawiam
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro poprawiam kolokwium. A za chwilę oddaję wstępnie projekt pod pierwsze oceny. Także dzieje się sporo :)

      Usuń
  2. Aha będę trzymać kciuki:) powodzenia
    o której masz poprawkę ??
    Liczę że przyłożyłaś się do projektu :P ? i że nie będziesz miała za wiele do poprawiania ??
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 9.45 sie zaczyna. Przyda sue wsparcie. Facet jest psycholem. Daje zadania, z którymi specjalista doświadczony mial problemy.

      Usuń
  3. Hej jak będziesz po to daj znać jak poszło ....
    jak pisałaś to ja już spałam :( ale weszłam w czas i przeczytałam ...
    i oczywiście trzymałam kciuki :)
    pozdrawiam
    dalaxa2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę spać Dobranoc dłużej na wieści nie dam rady czekać jutro rano wstaje i na kompa pewnie wejdę w południe
      Galaxa2

      Usuń
    2. Hej i jak ??
      galaxa2

      Usuń
    3. Ostatecznie zaliczyłam :)

      Usuń
  4. super ciesze się i gratuluje :)
    przepraszam że dopiero teraz ale jakoś tak wyszło
    pozdrawiam galaxa2

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej jak długo można czekać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń