poniedziałek, 1 stycznia 2018

Informacje

Kochani,

z racji tego, że chciałabym się dowiedzieć, ile Was jest i z którym opowiadaniem powinnam się sprężyć bardziej - bardzo, bardzo proszę o pisanie komentarzy lub wypełnienie ankiety po prawej stronie. Gdyż na razie wiem, ze dwie osoby powróciły na mój blog. Nie wiem, którym opowiadaniem jest większe zainteresowanie, a jako że mam wiele zobowiązań, a chciałabym powrócić do pisania tego bloga (ponownie), zachęcam do ułatwienia podjęcia mi decyzji  :)

Pozdrawiam z głębi serca i proszę o wsparcie.
Brak komentarzy pod rozdziałem to ból w sercu autorki.

Sinnlos

8 komentarzy :

  1. Powrót ulubionego autora to zbawienie na ten nowy rok <3
    Bardzo mi miło, że zamierzasz kontynuować bloga. Chętnie zobaczę kontynuację drugiego sezonu "Miłość Boli", pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Scheine hell - so wie du ( SH-SWD ) zdecydowanie
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przy okazji zapytać co z opowiadaniem
      Tarzan - siedem dni na miłość???
      pozdrawiam
      galaxa2

      Usuń
    2. Oj żebym to ja wiedziała.. Dużo tam nie ma w sumie. więc bazdzo możliwe że dokończe, ale narazie skupiam się na tych dwóch.

      Usuń
  3. widzę że nie masz łatwo zadania ....
    szczególnie mi zależy na tym 66 Scheine hell - so wie du ( SH-SWD )
    ciekawość mnie zżera ....
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że nie masz ŁATWEGO zadania ....
      szczególnie mi zależy na tym 66 odcinku Scheine hell - so wie du ( SH-SWD )
      ciekawość mnie zżera ....
      galaxa2

      przepraszam za błędy

      Usuń
  4. SH-SWD! Strasznie jestem ciekawa co będzie dalej, bardzo wciągnęła mnie ta historia i chciałabym wiedzieć jak się zakończy :)
    A już wiesz ile będzie rozdziałów tego opowiadania?
    Pozdrawiam i życzę dużo, dużo weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała "miłość boli". Bardzo proszę :-D :-D
    ~Andry

    OdpowiedzUsuń