sobota, 10 sierpnia 2013

20 000

Jak widzę, aż tyle miałam wejść na bloga. Dziękuję Wam bardzo, za to, że czytacie i komentujecie, choć nie wszyscy i nie zawsze. Wiem, ze Mazohyst czyta, ale nie komentuje, ale wiem, ze jest.. Tak samo Guren. I na pewno więcej jest Was, kochani, ale nie mogę Was wymienić, bo nie pokazujecie się.

Za każdym razem, gdy myślę, komu zawdzięczam to wszystko.. To jest jedna osoba, która..Zabija mnie i ożywia raz za razem. Dziękuję, Marudek.. i przepraszam.. za wszystko i za nic.. za to, że żyję. A on.. I ja.. to skomplikowane. Jedno jego słowo wystarczy bym się uśmiechnęła. On wie jakie.. Ale też wczorajsza noc.. była okropna. I on również wie, dlaczego.

Jeśli chodzi o tych, których mi brak, to oczywiście, wspomnianej Mazohyst. Ale też dwóch innych osób. Illusiona i tej jednej, która podniosła mnie z koszmarów i przywróciła do życia. Brakuje mi najbardziej ciebie, Blue.

Chciałam dać Wam prezent niespodziankę za to, że czytacie i dam.. Jutro prawdopodobnie, bo dziś już coś dodałam i jest późno. Ale jutro będzie prezencik. MB 10.

Teraz, gdy już przemawiam, powiem tylko, że nastąpiły zmiany w betowaniu. MB betuje Czaki, a SH-SWD betuje Kasiaczek.

Dziękuję za to wszystko.

Sinnlos

2 komentarze :

  1. Taaaaak wiem dla czego, czemu jak ogien i woda w jednym naczyniu skarbie wiem przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma tych pokazujących się Czytelników i tych cichych :) Ja nie mogłabym przejść obojętnie obok tak świetnego opowiadania jak Twoje. W ogóle komentuję chyba wszystko, co czytam, bo sama wiem, jak ważna jest dla nas, artystów, opinia innych :) I to my powinniśmy Tobie podziękować za to, co nam tutaj pokazujesz - za Twoją twórczość. Dziękujemy :) <3

    OdpowiedzUsuń