niedziela, 4 sierpnia 2013

Dobra wiadomość!

Tak, pierwszy raz mam dla was dobrą, a nie złą wiadomość. Napisałam wszystkie odcinki SH-SWD  do końca mojego pobytu w sanatorium, a więc to opowiadanie będzie ukazywać się normalnie, z tym, że nie w soboty, a w piątki. Taaa... wakacje to trochę zmian w harmonogramie.. No i.. Może napiszę kawałek MB? No zabaczę, co da się zrobić.. najwyżej bedzie krótsze.. No w każdym razie, postaram się jeszcze coś wrzucić, bo mnie korci, żeby coś wam jeszcze pokazać... najchętniej odcinek 42.. Zazdroście Kasi, która zbetowała mi już wszystko do 44..

Pozdrowienia z Kołobrzegu,
~Sinn

2 komentarze :

  1. Hihihi *diabelski śmiech* ja wiem i nie powiem ]:-> :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wspaniale!
    Cieszę się że tak z kopyta ruszasz do pracy.
    Buziaczki i czekam na notki:*

    OdpowiedzUsuń