wtorek, 25 czerwca 2013

Zadecydujcie o losach bohaterów SH - SWD !!!

Kochani, jak już zdążyliście zauważyć, jestem bardzo niezdecydowaną osobą... I tym razem nie jest inaczej. Nie wiem, co zrobić z Tomem. Chciałam, żeby był inny. I miałam cholernie dobry plan, ale ostatnio zaczęłam się zastanawiać, czy dobrze zrobię, gdy go w życie wprowadzę. Tak więc... umieściłam obok ankietę.                                    
                                                                                                                       ------->

Proszę, zagłosujcie. A jeśli żadna z opcji wam nie odpowiada, to zdecydowanie  wezmę pod uwagę komentarze... Tak więc pomóżcie waszej wiecznie niezdecydowanej Sinnlos...

~Sinnlos

P.S. Jak juz sluszno zauwazono, nie podalam do ktorego opowiadania odnosi sie pytanie.. Gapa ze mnie, wiem. Chodzi o SH - SWD.

3 komentarze :

  1. A w którym opowiadaniu???
    MM

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze by było, gdyby nie było za kolorowo, a za razem niezbyt tragicznie, więc wybieram "zły, ale nie dla Billa". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh.. no i zdecyduj się człowieku.. serce woła 'czuły', rozum woła ' skurwiel'.. grr a mnie łeb boli,. Dobra wybieram pomiędzy.. zły, ale nie dla Billa.. jupi, oboje się zamknęli.. a ja zaczynam podejrzewać u mnie zaburzenia psychiczne 0.0
    ~ Blue

    OdpowiedzUsuń