sobota, 4 maja 2013

20. Prolog.


Króciutka zapowiedź tego, co będzie działo się przez kolejne rozdziały, czyli tzw. Prolog. Powiedzcie, co o tym myślicie i jak wam się to kojarzy. Może przejrzeliście już moje plany? 

20. Prolog.

- I uważasz, że to zadziała? Tak po prostu?- M.
- Dlaczego nie?- L.
- Bo on nie jest głupi!- A.
- Znajdę dobry sposób by go przekonać. Zrobiłem już zapas marihuany na wszelki wypadek. Przydałoby się, żeby wyluzował…- L.
- … I o nim zapomniał…- M.
- Nie wiem, czy chcę brać w tym udział. Nie możemy go mieć na własność to on decyduje.- A.
- On też nie może!- L.
- … - A.
- Nie możesz się teraz wycofać! Przecież wszystkim nam zależy!- M.
- Ale nie w taki sposób! To szaleństwo! Jak mam to powiedzieć G…- A.
- Zamknij się!!! Na kim ci, kurwa, bardziej zależy?!!!- L.
- Na obu…- A.
- Co ty pieprzysz?!- L.
- Och, nie drzyj się! Jeszcze go, popieprzeńcu, obudzisz!- M.
- … - L.
- On się o niczym nie dowie, obiecuję.- M.
- No dobra… Zróbmy to. Dla niego…- A.

3 komentarze :

  1. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE . . . ja pierdole muszę powiedzieć, że zapowiada się ciekawie Boże nie mogę się doczekać ich planu ! No nie mogę czekam na to w niecierpliwości pisz, pisz, pisz szybko ! O kolejny odcinek już czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej... Jak ktoś czytał poprzednią serię może domyśleć się o co chodzi.
    Rozbudziłaś moją ciekawość:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem... Ekhem...
    O.o
    Mam ciary na plecach. - Co ty chcesz im zrobić? Ty... autorko!
    ;)

    Ri

    OdpowiedzUsuń